Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Žufánek mění design

09_Všechny

Lihovar Žufánek uvádí na trh svou redesignovanou hlavní produktovou řadu. Ke změně dochází po 6 letech. Redesign měla na starosti agentura Little Greta. S ní Žufánek v nedávné době pracoval na designu limitovaných edicí a nyní jí svěřil i klíčovou produktovou řadu ovocných destilátů a likérů.

„Předchozí vizuální styl postavený na jednotlivých písmenech – takové abecedě alkoholu – jsme nyní chtěli více rozvinout a změnit přísně technický výraz na větší hravost a dynamičnost. Do grafického stylu zapojujeme více elegance v podobě stuhy, která se táhne celou řadou a kreslí tak nový slabikář. Slabikář našeho alkoholu,“ okomentoval změnu Martin Žufánek, spolumajitel lihovaru a jeho hlavní postava.

„Žufánkův design od naší spřátelené designérky Andreey Bory byl velmi dobrý, s odstupem šesti let od jeho vzniku jsme však cítili, že ho lze oživit,“ komentoval změnu kreativní ředitel agentury Tomáš Nedvěd. Návrh měl na starosti art director Radoslav Dostál: „Nový design si udržel minimalismus a dominantu v podobě signifikantního písmene, získal však větší ladnost a osobitost. Inspirací byly organické tvary surovin, ze kterých se produkty destilují.“

 

01_Písmena

05_Dubové

04_Likéry

03_Čiré destiláty


Současně s redesignem Little Greta natočila sérii krátkých videí, která režíroval Radim Vaňous, a vytvořila řadu klíčových vizuálů.

Redesign hlavní produktové řady navázal na předchozí spolupráci mezi Žufánkem a Little Gretou, nejprve na limitované edici slivovice vydané u příležitosti výročí 1.200 let od první písemné zmínky o Moravě, poté na limitce Žufánkovy oskerušovice

Spolupráce mezi lihovarem a agenturou bude pro letošek završena redesignem Žufánkova ginu.

 

O Žufánkovi
Žufánek je rodinný lihovar, který se specializuje na výrobu kvalitních a originálních destilátů, likérů, absintů a ginů. Pyšní se tím, že používá pouze přírodní a ekologické suroviny, které pěstuje ve vlastních sadech v Chráněné krajinné oblasti Bílé Karpaty. Značka vznikla v roce 2000, kdy Martin Žufánek začal s pálením slivovice podle tradičních receptur svých předků. Sortiment se postupně rozšířil o ovocné pálenky, bylinné destiláty a další inovativní produkty, které jsou mimo jiné proslulé kvalitním designem.

 

Zdroj a více zde.


Komentáře k článku

28. 11. 2023 09:08 * Karel *

Je to moc pěkné, ale i předchozí design byl. Až dospějí k nadčasovému designu, který nebude potřeba měnit s trendy, bude to ta opravdu silná značka.

27. 11. 2023 15:21 Honza

Práce Little Grety mě většinou hodně baví a tohle není výjimka. Minimalistické, výrazné, zapamatovatelné. Jen jsem si říkal, jestli nejsou tři typy písma moc?(Ústřední písmeno vnímám jako samostatný typ.)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.