Fugu - nové logo
Značka Fugu se rozhodla redesignovat své logo. V redakci nám přistály obě verze - stará i nová, které čekají na vaše komentáře.
Tomáš Slavík nám k redesignu řekl: „Nové logo děláme protože jsme změnili zaměření, původně jsme dělali hlavně trička s příšerkama a podobně, teď děláme primárně samolepky na zeď. Takže původní logo se nám zdá už takové moc dětské a nepůsobí tak úplně „seriózně“. Na druhou stranu na původním logu se mi líbí, že si ho všichni ihned zapamatují, lidi vždycky rovnou říkají: Jo to znám, to jsem někde viděl, to je taková ta nafukovací ryba, že jo... Vycházíme tedy z toho, že FUGU je japonské označení ryby čtverzubce, takže alespoň siluetu naznačující tu rybu jsem zachoval, kolečko s nápisem FUGU na mě trochu působí jakoby nalepené na té rybě, což mě přijde OK, protože jde o samolepky...“
Protože se nafukovací ryba na vaše komentáře těší, rozhodně se neváhejte vyjádřit! Jak se vám nová značka líbí?
Komentáře k článku
11. 6. 2010 09:19 Charlie Isslander
10. 6. 2010 23:47 Petr Široký
24. 5. 2010 12:46 Roox
12. 5. 2010 11:31 Jarad
Doporučil bych oddělit název FUGU a maskotka rybku v původní podobě a používat je separátně (rybka pluje na webu, mrká a komunikuje jako klasický maskotek, nápis FUGU stabilně na webu v záhlaví, na vizitkách, razítku atd.)....
11. 5. 2010 22:38 David Sasín
11. 5. 2010 22:36 David Sasín
U původního loga bych se určitě zaměřil na stylizaci, určitě není nutné, aby oči a pusa byly tak předetailovány. \stejně tak stín dole působí nečistě.
Nicméně koncept té ryby s visačkou se mi zdál mnohem lepší a zapamatovatelnější, než koncept zalenéjo slunka s ušima a dírou po brokovnici :)
Staré logo jsem si pamatoval hned, přestože bych munedal 10/10, nové mi neasociuje nic.
Pichlavou rybu není potřeba vnímat prvoplánově, jako že navrhujete příšerky na trička, nebo samolepky. Můžete je přeci vnímat i jako symbol vašeho přístupu, věci malinko pichlavé, vzbuzující emoce. Úsměvné ale ne pouze líbivé.
Pokud to tak ovšem je :)
Držím palce.