Nový Primalex
Primalex, vedoucí značka v oblasti nátěrových hmot na českém trhu, mění své logo. Jeho autorem je bratislavská agentura IQ Design Studio.
Autorem nového loga je bratislavská agentura IQ Design Studio, která nám napsala krátký komentář:
„So spoločnosťou PRIMALEX spolupracujeme od roku 2006 a za ten čas sme redesignovali väčšinu ich produktovej palety. Zmena loga bola prirodzeným vyustením tejto spolupráce, pretože jeho podoba už nezodpovedala súčasným požiadavkám ani vizuálu produktov. Požiadavka klienta bola urobiť logo farebnejšie, moderné, dynamické a hravé. Z mnohých riešení si klient nakoniec vybral podobu značky vo forme farebnej sféry, ktorá podporuje hlavný claim „prostor pro nápad“. Samotný logotyp je redesignom logotypu pôvodného.Toto riešenie umožňuje flexibilne pracovať ako s logotypom tak aj so značkou (sféra) samostatne."
Komentáře k článku
23. 6. 2010 18:34 Michal Přeček
23. 6. 2010 12:57 eva – designity.cz
Pod původním logem si představím oplzlého natěrače s cigárem v hubě, kdežto nové dává prostor ke kreativitě...
13. 6. 2010 11:15 budlix.cz
Navíc při prvním pohledu mi skvěle zafungoval slogan "prostor pro nápad" - jakoby to chaos-barvos logo říkalo: pohraj si se mnou! stačí jen nápad!
Tak tak.
Btw: souhlas s tím že stejně jako varianty pro razítko je i č/b varianta loga dnes téměř nepotřebná (kor pro společnost zaměřující se na barvy).
11. 6. 2010 12:28 tom vild
10. 6. 2010 12:17 Lukas Veverka | www.parasite.cz
:)
10. 6. 2010 00:27 Jakub
9. 6. 2010 18:57 Lukas Veverka | www.parasite.cz
Někde může být to hlavní tvar, na čem je věc postavena, jinde to klidně může být jen myšlenka či systém a konkrétní tvar naprosto chybí.
To na co jsme reagoval bylo čistě tvé tvrzení (podle mě mylné a nesmyslné), že "Dobré logo prostě musí mít zřetelnou kresbu, kde je jasné, co tam je a proč"
Dobré logo totiž nemusí mít vůbec žádnou kresbu...
9. 6. 2010 12:49 Jakub
černobílá verze se nevytahuje proto, že by se dnes nějak dominantně používala v praxi, ale především proto, že ukazuje tvar loga v plné kráse (nebo spíš nahotě). proto dříve zkjušení tvůrci kvalitních log (Solpera, Ziegler) prezentovali své značky jen černobílé (tvar je totiž pro vnímání a identifikaci důležitější než barvy). A zde to platí na sto procent. Tvar neexistuje, jen nahodilé barevné fleky, nepromyšleného uspořádání...
9. 6. 2010 12:19 Lukas Veverka | www.parasite.cz
Od teď jsem se rozhodnul, že přestávám dělat ČB variantu programově a hotovo. Na truc. :)
Jestli totiž kvalita loga stojí podle některých jedinců na tom, jestli má čitelnou kresbu a čb provedení pak budu velmi rád, když budu dělat pro některé jedince nekvalitní design.
9. 6. 2010 11:30 Jakub
9. 6. 2010 10:45 Michal Malina:.
Je to jen můj subjektivní názor, ale to BT logo si mi zdá horší než Primalex.
Ten symbol není ničím zajímavý a typo se podle mě k němu nehodí. A to nepočítám zdánlivě podobnou kompozici a skadbu i rozvržení barev jako u starého MSN...
9. 6. 2010 10:30 Jakub
http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01522/BT_Logo_1522701c.jpg
A zkus porovnat :-)
9. 6. 2010 01:10 Hňidopich
Mě to přijde skvělé!
7. 6. 2010 15:15 Jakub
6. 6. 2010 22:11 Charlie Isslander
6. 6. 2010 15:37 Petr
Take bych jen zapracoval na typografii, napis PRIMALEX by mohl byt i cerny.
6. 6. 2010 09:00 Marek Petrů
5. 6. 2010 13:33 miretc
4. 6. 2010 22:02 Isslander Charlie
3. 6. 2010 17:11 Jirka Dvořák
3. 6. 2010 16:43 kingtheking
3. 6. 2010 16:24 čadis
I na tom vzorniku.... jsou to italove? Inspiro Fortissimo Color... tam to jako smerujou, ptam se? :)
3. 6. 2010 16:04 Petr Vytiska
Ja jsem na logo narazil jinde nez prave na Fontu. A musim rict, ze barevny gulas zafungoval skvele, protoze i pres maly rozmer me znacka upoutala a zaujala. A prvni co jsem videl, byla koule ve ktere se krasne michaly tekute barvicky. Pod tim znamy napis PRIMALEX. Logo v tu chvili bylo jasny, ucelny a citelny.
Takze mluvit tady o nejakem prusvihu nebo nepouzitelnosti je neopodstatneny.
Je fakt, ze pak jsem i ja zacal logo zkoumat a patrne bych si treba jeste pohral s kresbou - predevsim modreho fleku. A to tak, aby byla na prvni pohled vice rozeznatelna predni a zadni cast... Jednobarevneho loga bych se taky nebal. Samozrejme pokud nekdo tvori tuhle variantu tak, ze jednoduse prevede barvy na cernou a pozadi necha bile, pak s timhle bude mit problemy. Ale to neni jediny mozny zpusob. Lze prece kazdou barvu ci tvar ohranicit bilou linkou tak, aby znacka opet nabyla sveho charakteru a udelat tak logo citelne i v jednobarevne verzi.
Jinak pokud jde o fleky vs. tahy stetcem, tak by me tahy take zajimaly, nicmene takhle to opravdu pusobi jak mix tekutych barev a to je asi to, co firma uprednostnila.
3. 6. 2010 08:15 Anna_Designbox / Designbox.cz
3. 6. 2010 02:14 krtek
2. 6. 2010 23:28 Daniel Kulhánek | dklab.cz
2. 6. 2010 23:26 Daniel Kulhánek | dklab.cz
Add jednoduchost log. Zase bych to takhle kategoricky nevymezoval, aby vše bylo co nejjednodušší, většina jednoduchcých symbolů jsou rozebrána a vše je pak podobné, značka má být unikátní. Středověká "loga", znaky, erby také nebyla úplně jednoduchá a jak vypadají.
2. 6. 2010 22:15 Kristian
2. 6. 2010 20:07 miretc
2. 6. 2010 18:08 PeťaN | www.urviho.cz
2. 6. 2010 13:55 eva
2. 6. 2010 10:18 Frustah
2. 6. 2010 10:12 Lukas Veverka | www.parasite.cz
Slogan je fajn.
Logo je prostorove svoji konstrukci, nejde o typicke soucasne tvoreni 3D z neceho co je ve sve podstate 2D.
Jedine co se tomu da asi vytknout je opet mala originalita a typografie. S globama a koulema se toho moc originalniho nevymysli.
2. 6. 2010 10:06 adam P
1. 6. 2010 22:32 ente
1. 6. 2010 20:13 Kanibal
1. 6. 2010 17:57 Jakub
1. 6. 2010 17:13 Ps1cho
Je to škoda - staré logo přímo vybízí k nějakému nápaditějšímu řešení.
1. 6. 2010 16:38 Kuba
1. 6. 2010 16:32 stope
OT: kdy se zase objeví nějaké opravdu povedené logo? xD
1. 6. 2010 15:56 Marián
1. 6. 2010 14:47 m2s / ideafirst.cz
materiál s kterým by se dalo kreativně pracovat až moc
20% ze 150%