Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Nový Sprite a parodie na Pepsi

Oblíbená limonáda Sprite pozměnila podobu své značky. Podle nás je to změna k horšímu – a to se zdálo, že o moc horší už to být nemůže…:-) Podívejte se a napište svůj komentář. A třeba vás pobaví ukázka vysvětlující význam nové značky Pepsi…

Nám připadá nové logo velmi nehezké (detaily asi netřeba nějak obšírně analyzovat). Ale třeba jen nejsme tou správnou "cílovkou"…

Více na stránkách http://www.sprite.com.

V článku Usměvavá Pepsi jsme se všichni podivovali nad smyslem a podobou záhadného úsměvu kulatého symbolu. Teď ale vyšla pravda najevo – není to úsměv, ale břich pijáka přeslazených moků!

O logách Sprite a dalších limonád jsme psali ve Fontu 77.


Komentáře k článku

28. 2. 2009 20:58 asdsad

Co to je, že v době finanční krize každej druhej velkej product mění loga??

28. 2. 2009 20:56 asd

no, ty nový lahve sou parodie sama o sobě...nepůsobí moc lajt...je to hnusná lionáda, kterou nechápu, že sem v dětství moc pít...

18. 2. 2009 15:05 Matúš

Tak a prušli sme na to, že aj majster tesár sa utne.
Ak si odmyslím font a zladenie farieb, je to to najhoršie čo som za poslednú dobu videl, je to až tak zlé že to už ani horšie byt nemože.
človek ktorý tvorí logo si musí v prvom rade uvedomiť pre koho a pre čo by malo logo slúžiť. V druhom, rade by si mal uvedomovať zákonistosti a prisposobivosť loga.
Tá kriklavo zelená farba ma skor odpudzuje ako nabáda a to nevravím o tom, že práve táto farba nám sposobuje nechut do jedla a pitia.
Názov sprite v uzatvorenom pristore čoho si neidentifikovatelného je tak neštasne zvolený, že keby som bol na vyprahnutej pústi, vodu som nevidel od poslednej oázy, tak radšej zomriem smedom ako sa napiť niečoho čo má tento znak na srdci, pardon na flaši.
V prvom rade ak si všimnete napr. logo COCA-COLA, nevidím tam jeden ostrý bod, písmo sa ladne tiahne a presne tak sa do nás ladne vlieva čierno-červená tekutina. Pri pití tohto nápoja by som mal pocit že ma može niečo zadusiť a to som ešte ani dobrovolne neokusil aký silný nápoj može byt.
Pre mňa, celé zle

17. 2. 2009 15:51 Jabkozrout

Heh tak Pepsi pobavila. Hlavně když se podíváte na odkaz kde jsou nové láhve, tak jde vidět i aplikace nového loga, které se mění podle toho jestli jde o Pepsi MAX, Pepsi, nebo o dietní pepsi. Minimálně vtipné :) Nové láhve bohušel silně zaostáváji :S

17. 2. 2009 09:51 Jirka

Hodně špatné a hodně velký krok zpět!

17. 2. 2009 09:33 Zdenek / www.atelierhejda.com

O vtip ani o mystifikaci rozhodne nepujde.
Novy packaging s novym logem by pouzit v reklame na Pepsi Max v ramci prenosu zapasu Superbowl:

http://www.youtube.com/watch?v=rorbv0RWrbk&eurl=http://lister.start.no/2476

16. 2. 2009 22:15 Pavel Buben

To nove logo Sprite je takove preplacane nahustene. Stare bylo lepsi :-) U loga Pepsi porad doufam ze jde jen o vtip :-D

16. 2. 2009 17:57 Zdenek / www.atelierhejda.com

16. 2. 2009 17:24 Lubos Bilacic

Vobec mi nove logo nevadi, lebo ja sprite nepijem. Tu na zelenom podklade vyzera dost uboho, negativne, cely ten tvar je posobi zamracne, ako by malo zlu naladu. Je dost mozne, ze ak logo sprite pozije alkoholicky napoj, moze mat agresivne sklony. Ale vobec, neoslnilo ma. Zalezi od pouzitia, ved na flasi to vyzera lepsie.
Jednoducho ich vec, mozno to robil nejaky majitelov znamy za par supov. Tak ako aj web pivovarytopvar.sk, s mozno aj fajn ucelenej grafiky a ako takej corporate identity sa vratili o 20 rokov spat. Velmi sa tomu tesim, lebo ako webdesigner si mozem byt isty ze dokazem aj lepsie veci :D

16. 2. 2009 16:24 Marek | Web71

Líbí se mi to vysvětlení loga Pepsi:-) nový Sprite však ne...

16. 2. 2009 14:56 aweek

je to vážně dost děsivé, spíš to působý jako vtip
Za to pepsi me pobavila dost

16. 2. 2009 14:41 Michael

Líbí se mi ten půlený citron. U toho bych asi skončil...

16. 2. 2009 14:15 P€ETR

ta pepi je dobrá :)

16. 2. 2009 13:44 Honza

nelíbí se mi to, písmo je deformované (chudák "r") a ten celkový tvar vypadá amatérsky...




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.