Nový Sprite a parodie na Pepsi
Oblíbená limonáda Sprite pozměnila podobu své značky. Podle nás je to změna k horšímu – a to se zdálo, že o moc horší už to být nemůže…:-) Podívejte se a napište svůj komentář. A třeba vás pobaví ukázka vysvětlující význam nové značky Pepsi…
Nám připadá nové logo velmi nehezké (detaily asi netřeba nějak obšírně analyzovat). Ale třeba jen nejsme tou správnou "cílovkou"…
Více na stránkách http://www.sprite.com.
V článku Usměvavá Pepsi jsme se všichni podivovali nad smyslem a podobou záhadného úsměvu kulatého symbolu. Teď ale vyšla pravda najevo – není to úsměv, ale břich pijáka přeslazených moků!
O logách Sprite a dalších limonád jsme psali ve Fontu 77.
Komentáře k článku
28. 2. 2009 20:58 asdsad
28. 2. 2009 20:56 asd
18. 2. 2009 15:05 Matúš
Ak si odmyslím font a zladenie farieb, je to to najhoršie čo som za poslednú dobu videl, je to až tak zlé že to už ani horšie byt nemože.
človek ktorý tvorí logo si musí v prvom rade uvedomiť pre koho a pre čo by malo logo slúžiť. V druhom, rade by si mal uvedomovať zákonistosti a prisposobivosť loga.
Tá kriklavo zelená farba ma skor odpudzuje ako nabáda a to nevravím o tom, že práve táto farba nám sposobuje nechut do jedla a pitia.
Názov sprite v uzatvorenom pristore čoho si neidentifikovatelného je tak neštasne zvolený, že keby som bol na vyprahnutej pústi, vodu som nevidel od poslednej oázy, tak radšej zomriem smedom ako sa napiť niečoho čo má tento znak na srdci, pardon na flaši.
V prvom rade ak si všimnete napr. logo COCA-COLA, nevidím tam jeden ostrý bod, písmo sa ladne tiahne a presne tak sa do nás ladne vlieva čierno-červená tekutina. Pri pití tohto nápoja by som mal pocit že ma može niečo zadusiť a to som ešte ani dobrovolne neokusil aký silný nápoj može byt.
Pre mňa, celé zle
17. 2. 2009 15:51 Jabkozrout
17. 2. 2009 09:51 Jirka
17. 2. 2009 09:33 Zdenek / www.atelierhejda.com
Novy packaging s novym logem by pouzit v reklame na Pepsi Max v ramci prenosu zapasu Superbowl:
http://www.youtube.com/watch?v=rorbv0RWrbk&eurl=http://lister.start.no/2476
16. 2. 2009 22:15 Pavel Buben
16. 2. 2009 17:57 Zdenek / www.atelierhejda.com
16. 2. 2009 17:24 Lubos Bilacic
Jednoducho ich vec, mozno to robil nejaky majitelov znamy za par supov. Tak ako aj web pivovarytopvar.sk, s mozno aj fajn ucelenej grafiky a ako takej corporate identity sa vratili o 20 rokov spat. Velmi sa tomu tesim, lebo ako webdesigner si mozem byt isty ze dokazem aj lepsie veci :D
16. 2. 2009 16:24 Marek | Web71
16. 2. 2009 14:56 aweek
Za to pepsi me pobavila dost