Font

archiv

Výběr jazyka

cs / en

 

Obalová magie bude k vidění na 12. kongresu Obalko

Obalko_12_logo1_BLUE

Pořadatelé kongresu Obalko zveřejnili první programové body letošního, již 12. ročníku. Hlavní motto největší obalové akce pro české a slovenské profesionály zní Obalová magie. Dvoudenní kongres se koná 17. a 18. října 2024 v Aquapalace Hotelu Prague, registrace je otevřena na webu www.obalko.cz. Vstup pro uživatele obalových produktů či služeb je po oba dny zdarma. 

Proč pořadatelé zvolili téma Obalová magie, vysvětluje Jeffrey Osterroth, generální ředitel Atoz Group: „Obalový byznys je pod tlakem. Výrobci nebo plniči obalů čelí kritice, že jsou zbytečné, představují velkou zátěž pro životní prostředí a že bychom se snad mohli vydat úplně bezobalovou cestou. Názor je to krátkozraký, jelikož nebere v úvahu všechny ty úžasné věci, které kvalitní a dobře navržené obaly vykouzlí.“ 
 
Protože se Obalko koná již podvanácté, berou organizátoři v úvahu také zpětnou vazbu od účastníků z předchozích ročníků. „Loňské téma bylo velmi vážné, a tak mnoho lidí vyzývalo k volbě poněkud optimističtějšího námětu. Nechtějí pořád slyšet, že obal je pouze odpad, což je do značné míry vyznění, které k nám skrze PPWR přichází z Evropské unie. Letos proto zdůrazníme všechny skvělé, mnohdy až magické aspekty, které jsou spojené s dobře navrženými a vyrobenými obaly,“ poznamenává Kateřina Osterrothová, programová ředitelka kongresu.
 
 
OBALKO12_collage_1200x675
 
Na co se můžou účastníci těšit?
Kongres zahájí dechberoucí show kouzelníka Tomáše Juříka alias Tomasiana, finalisty TV show Česko Slovensko má talent a držitele mnoha cen za mikromagii. Po úvodu do magického světa obalů nás Paul Jenkins, výkonný ředitel společnosti ThePackHub, vezme na „poznávací zájezd“ po nejnovějších obalových inovacích z celého světa. Jak spotřebitelé vnímají obalové trendy? O tom bude mluvit Miroslav Paška, account director výzkumné agentury Ipsos. Součást dopoledního programu tvoří také velká panelová diskuse nazvaná „Obaly, které svedou: Jak získat pozornost spotřebitele“. Přes polední pauzu bude opět k dispozici sekce BizPack, která návštěvníkům umožní setkat se se zástupci předních společností obalového průmyslu a vyslechnout si jejich nabídky.
 
Odpolední program bude věnován deseti případovým studiím, které ukážou, jak inovace a spolupráce vedou k úspěchu v obalovém průmyslu. Pozdně odpolední panelová diskuse se zaměří na to, jak už dnes mohou firmy využívat obaly budoucnosti, které splňují nové legislativní požadavky a standardy udržitelnosti. Debata se zaměří na materiály budoucnosti, moderní obalové technologie a jejich vliv na spotřebitelské trendy.
Po celodenním odborném programu bude díky spolupráci mezi organizátorem kongresu Obalko, společností Atoz Group, a pořadatelem soutěže Obal roku, Obalovým institutem Syba, následovat ceremonie této soutěže. Na českém i slovenském trhu jde o jedinou certifikovanou soutěž pro firmy z Česka i zahraničí, která je zaměřená na obalová řešení. Jejím cílem je vyzdvihnout a propagovat nejlepší inovace a technologie v oblasti balení. Oblíbeným programovým bodem kongresu je Obalový Business Mixer.
 
Druhý kongresový den patří již tradičně exkurzím po zajímavých provozech. V tuto chvíli jsou potvrzené návštěvy moderního závodu Lego Group v Kladně a pražského výrobního a logistického provozu Pepsi, který spadá do skupiny Mattoni 1873. 
 
Pro uživatele účast zdarma
Obalko je kongres, jehož cílem je přispívat ke vzdělávání a šíření poznatků z projektů, které se již pozitivně prokázaly v praxi. Proto je zdarma účast pro uživatele obalových produktů a služeb.
 
Zájemci se mohou již nyní registrovat na webových stránkách www.obalko.cz
 
 
Kompletní infromace najdete v přiložené TZ: TZ-OBALKO-10_2024.pdf