Košík mění logo i barvu
Online prodejce potravin Košík prošel kompletním rebrandingem a zásadní změnou positioningu. S novou podobou expanduje i do zahraničí.
Pod novým logem a vizuální identitou je podepsán interní marketingový tým spolu s agenturou WMC Grey, jež vzešla z tendru na konci loňského roku.
Změnou prošlo logo a korporátní paleta barev, která byla vybrána s ohledem na nezaměnitelnost mezi retailovými obchodníky nejen na českém trhu. Hlavním odstínem se tak stala fialová, kterou doplní krémová off-white s příměsí vanilky, broskvová, zelená a růžová namíchaná s tónem jahodové. Evolucí prošlo také logo, které se přiblížilo „optimistickému" jazyku značky. Stylizovaný košík s pecnem chleba do sebe zakódoval emoci v podobě skrytého úsměvu.
„Dlouhá léta jsme nosili stejný kabát, jako někteří naši konkurenti. Červenou, žlutou nebo modrou používá opravdu hodně obchodníků. A tak, jako je nyní nezaměnitelná naše nabídka i služba, budeme svou barvou nezaměnitelní také my. Chceme, aby se náš nový fialový odstín stal nejen v Česku synonymem výhodného a hlavně pohodlného nakupování ve velkém,“ přibližuje Klára Tanzerová, marketingová ředitelka Košík.cz.
Celý rebranding byl spuštěn představením faceliftovaného e-shopu. Do nových barev se v průběhu prvního pololetí převléknou kurýři i celý vozový park. Právě u aut kurýrů se nová dominantní barva prosadí nejvíce.
Košík v nové podobě rozšíří svou působnost do nových dvaceti tuzemských regionů, dále zamíří na Slovensko a do Bulharska.
Zdroj a více zde.
Předposlední podoba loga