Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

StartupJobs mění svou identitu

homepage

Kariérní portál StartupJobs změnil svou vizuální podobu. Pana Žraloka, který společnost provázel od jejího založení, nahradí nová identita s avatarem Up, postavená na myšlence neustálého posunu vpřed, z dílny Studia Najbrt.

„Za skoro 12 let jsme ušli obrovský kus cesty. Jsme firma, prostřednictvím které hledá každý rok práci sto padesát tisíc lidí a desítky tisíc lidí ji díky nám mají. Chtěli jsme, aby tomu odpovídalo i to jak vypadáme a působíme. Hledání grafického studia, kterému bychom naší značku svěřili, nicméně bylo velmi přímočaré. Dlouhé roky jsem sledoval práci Studia Najbrt, jehož plakát k 41. mezinárodnímu filmovému festivalu v Karlových varech mi visel v pokoji, i ve chvíli, když jsem StartupJobs spouštěl. Věděl jsem, že pokud někdy budeme měnit naši ikonickou ‚ploutev‘, ujme se toho právě tým Aleše Najbrta. Pan Žralok nám pomohl dostat se tam, kde dnes jsme. Nový vizuál nás posouvá vpřed do budoucnosti,“ komentuje změnu vizuální identity Filip Mikschik, zakladatel a CEO StartupJobs.

„Není jednoduché opustit zavedený styl a přijmout nový, který se navíc zcela odpoutává od toho dosavadního. V novém pojetí jsme zvolili motiv posunu vpřed, který je pro nás synonymem živého startupového světa. Spojovník „up“ v logotypu symbolizuje růst jak lidí, tak firem, ale zároveň slouží jako vizuální prvek, se kterým lze při různých příležitostí pracovat. Je možné jej nahradit jednoduchou ikonou nebo claimem,“ rozvádí vizuální prvky Aleš Najbrt, zakladatel a kreativní ředitel designového Studio Najbrt.

 

logo

Nové logo StartupJobs symbolizuje díky akcentovanému kurzivnímu Up posun vpřed, filozofii společnosti. Využívá její typickou nodrou barvu v kombinaci s černou a unikátní customizovaný font Fellix. Ten pochází od českého designéra Martina Váchy.

Písmena „t“ a „J“ tvoří v logu hranatou závorku, která „Up“ ještě zdůrazňuje. „Up“ lze v logu nahradit i dašími grafickými prvky, a dát tak logu nový význam v různých kontextech.

Koncept loga se využívá v různých podobách i pro jednotlivé značky společnosti: StartupMarket, StartupTalk a StartupEdu.

 

 

doplnkove-barvy

V nové identitě se objeví, kromě hlavních barev modré a černé, i výrazné doplňkové barvy.

 

 

symbol3D

3Dprvky

3D podoba symbolů přispívá k moderní technologické atmosféře celého webu.

 

Podrobné informace k nové vizuální identitě najdete zde.


Komentáře k článku

1. 3. 2024 21:50 Hrabě X

sUPer, symboly by podle mě stačily ve 2D, ale jinak dobrá práce

1. 3. 2024 14:24 ben

Myslel jsem, že je dnes 1. března, ale ono to vypadá spíš na 1. dubna




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.