Aol mění logo
Světová média přišla s oznámením, že významný poskytovatel telekomunikačních služeb AOL (America Online) mění identitu. Na jejich stránkách k žádné změně dosud nedošlo. Zajímavé na nové identitě je, že důraz není kladen na samotnou značku, ale na pestrost jejích aplikací na různá pozadí…
Jednoduchá a čistá značka skvěle kontrastuje s živostí fotografií na které je v negativu aplikována. Oproti dosud užívanému podivnému symbolu, někde navíc využívanému ve 3D variantě, je to podle nás výrazný pokrok.
Autorem je renomované studio Wolff Olins.
Jak se nový vizuální styl Aol líbí vám?
Více ukázek zde nebo zde. O firmě Aol se dočtete více v tomto článku.
Komentáře k článku
12. 12. 2009 21:08 Michal Malina:.
6. 12. 2009 22:57 Bedikk | bedikk.blogspot.com
3. 12. 2009 00:51 ente
nemá to identitu. v jake kombinaci s pozadím to použijí v incerci? působí to na první moment, ale to je asi tak všechno. logo na 3 jointy.
1. 12. 2009 11:08 Lukas Veverka | www.parasite.cz
1. 12. 2009 10:43 Petr Drahoš
např. OSTRAVA!!!
řekl bych, že to logo je a řadil bych ho k těm dosti podařeným. Dost často je povedené logo, ale to použití stojí za prd. To to logo má nápad a promyšlený použití. Takže palec nahoru
1. 12. 2009 10:29 janzabransky.cz
30. 11. 2009 23:33 RockPhill33
30. 11. 2009 15:39 PeťaN I www.urviho.cz
30. 11. 2009 08:34 Kanibal
29. 11. 2009 13:37 Veronika
29. 11. 2009 13:36 Veronika
29. 11. 2009 01:04 Pjenkava
28. 11. 2009 22:40 pipe
A tomuto myslím trochu chybí vizuální síla. Docela rád bych tedy viděl např. celostránkovou inzerci v této nové identitě.